2017. december 31., vasárnap

Hála és köszönet

Köszönöm, hogy idén is velem tartottál.

Köszönöm, hogy kipróbáltad nálam a jógát, és azt is, hogy visszajársz.

Köszönöm, hogy mosolyogsz az órán. Hogy mesélsz magadról. Köszönöm az óra végi visszajelzéseidet. Hogy láthatom, ahogy néhány centivel magasabban távozol. Nagyon szeretem, hogy gyakran teszed fel kérdéseidet.

Köszönöm, hogy megbíztál bennem, és ma már egyenes háttal ülsz a dandasanaban. Köszönöm, hogy kívülről fújod legfőbb irányelveimet.

Köszönöm, hogy egyedüli férfiként is van bátorságod belépni a terembe. Köszönöm, hogy még a szülőszobára is magaddal vitted relaxációs hangfelvételemet.

Köszönöm, hogy évek múltán is eszedbe jutottam, mikor helyettesítést kerestél nyárra. Köszönöm, hogy azután is maradtál.

Köszönöm, hogy utánam jössz, ha új helyen tűnök fel. Köszönöm, hogy a szabadban vagy épp egy irodában is jógázol velem.

Köszönöm, hogy mindig vevő vagy az újításaimra, a test és elme játékos kihívásaira. Megtisztelsz, hogy engem keresel konkrét fájdalmad vagy sportsérülésed rehabilitációjával.

Köszönöm, hogy eszedbe jutok napközben. Még inkább, hogy ilyenkor szinte ijedten korrigálod testtartásodat. És köszönöm, hogy ezekről be is számolsz nekem.

Köszönöm, hogy elhozod nekem megmutatni az iskolai sportversenyen szerzett okleveledet. Köszönöm, hogy nekem köszönöd meg, amiért a 8. x felett is könnyedén húzod fel a cipődet.

Köszönöm, hogy nemcsak elviseled, de érted és igényled a magyarázataimat. Köszönöm az óra végére kisimuló vonásaidat. A heteken, hónapokon át tartó kitartásodat. De legfőképpen: a bizalmadat.

Köszönöm a flow-élményt és hogy Általad önmagam lehetek. Neked köszönhetem, hogy azt tehetem, amit a világon a legjobban kedvelek.


Köszönöm!